hit my page

Free Hit Counter

Thursday, March 19, 2009

Selama ni tak perasan...

Selama ni aku tak perasan upernyer......

Hari ni 19/3/09...aku ngah belek2 handphone aku tgk video2 lamer yang aku ambik...tengah dok tengok2 video tu aku ter nampak sesuatu.... video bertajuk raya 2 aku ambik pada malam rayer tahun 2007 pukul antara 9.30 mlm...maser tu aku ngan adik popuan aku dok masang pelita depan umah ....tiber2 ader letupan
bunga api kat blakang umah aku ... so aku ambik la video... maser tu aku pakai hp sabun so memori tok video 9 saat jer...video 2 aku sambung jd 18 saat..aku hanyer ambik video bunga api jer ...pasal 2 korang nampak video 2 tersekat...sbb asik pause jer hehehehehe... so korng tgk la aper korang nampak...





korang dah tgk video 2 so aper korang nampak....
maybe korang tak perasan so aku tunjukan sikit melalui gambar...
*gambar tak beraper elok almaklum la takder sofware nak ambik yg cun punyer so nampak antu tu muke 4 segi la...(bkn tong sampah tau..maner ader tong sampah tinggi org)

gambar pocong dalam bulatan dekat cermin umah makcik aku sedang memandang..
patutnyer bulat sebab zoom jd 4 segi lak...


lembaga tu berdiri di belakan pasu bunga hanya menampak separuh sahaja


lembaga berpaling dan ghaib ...

kawasan umah yg aku yang cun melecun waktu siang

kawasan kejadian


so sekarang ni korang mampak la gambar tu...kalu dari video pada saat ke 6 dan 7 korng akan nampak makluk 2....kalau diamati makluk 2 pocong...kalu dalam hset aku nampak cun skit gambar antu tu..bulat cam muke org....antu tu nampak hanya kain kapan separuh n dan wajah tak nampak n pastu berpaling dan ghaib...maser tu aku tak perasan sbb ngah syok tgk bunga api n gelak sakan ngan adik aku... nak pause 2 la yg terakam gambar lembaga 2...gambar pada akhir video ader la gambar laman depan umah aku ..mase tu aku soh adik aku ambik gambar aku tapi gelap tak nampak la gambar aku tu...hehehehe...kalu korng tak cayer aku tak leh wat paper aku cumer kongsi jer...aper2 pon keluarga aku tau terutama aku n adik aku ati yg ader mase kejadian tu..dapat gak aku tangkap gambar hantu...hehehehehe


*kepada adik aku ati sorry sebab aku sebut ko setan hehehehe aku sebut keluar lak betul2 benda 2 huhuhumasin mulut aku..
*yng gelak kuat tu aku ngan adik aku ati ngah sonok sakan gelak tak ingat dunia...hehe jgn mare...


Myspace Glitter Graphics - http://www.sparklee.com

adios...


No comments:

Related Posts with Thumbnails
blogger web statistics